Mobilhuvudminst

Här hittar du damskor för alla ändamål.

Vi säljer såväl klassiska och/eller eleganta skor som sportiga och comfortabla. Här hittar du något till den stora galatillställningen, men även för hundpromenaden.

Vi för damskor i storlekarna 35 - 42 och de flesta av våra modeller finns i halvstorlekar. Vi har ett mångårigt kunnande och hjälper dig att välja den modell som bäst klär din fot samt att prova ut rätt storlek. För att titta närmare på några av våra märken, klicka på fliken Våra fabrikat.

Ovan: Svart stövel i nappastretch (passar nästan alla ben) från tyska fabriken Peter Kaiser, svart-vit sko från italienska Strafford, grön mockapumps från spanska Amante (matchande väska finns till), bekväm slip-in från österrikiska Think! samt klassisk svart jodphurs-känga från Sancho.